IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.
Składana oferta musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości 50 000,00
PLN. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej
kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach
ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których
mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r.
poz. 110 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić
przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Lubaczowie Nr 57 9101
0003 2001 0003 6650 0008. 5. Jeżeli wadium wnoszone jest w pieniądzu do
oferty należy dołączyć kserokopię potwierdzenia dokonania przelewu na
wskazany rachunek bankowy. W tytule przelewu należy wpisać nazwę
postępowania z dopiskiem – wadium. 6. Jeżeli wadium wnoszone w innej
formie oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy
dołączyć do oferty. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniósł wadium lub
wniósł wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Zamawiający
zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty
najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem
Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z
zastrzeżeniem pkt. 7.13. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana
jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po
zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu
zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia
żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy,
który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.
Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu
zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta
została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w
terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w
pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy
rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o
koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew
pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający
zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na
wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn
leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy,
oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub
nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2
pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej
przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzyma
wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została
wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na
warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego
zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie
zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po
stronie Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.
Strony mają prawo do przedłużenia Terminu zakończenia robót o okres
trwania przyczyn,
z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót,
w następujących sytuacjach:
a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie
Terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które
odpowiedzialność ponosi Zamawiający,
w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania Terenu
budowy, konieczności zmian Dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim
ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie Terminu
zakończenia robót,
b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające
prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii
realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami,
wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność
wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które
Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót
niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy
technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub
opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa
kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty
inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych
kolizji,
d) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich
zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są
następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
e) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień,
itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy
przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w
przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są
następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
f) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie
dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich
wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od
Wykonawcy,
g) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy
zgodnie z jej postanowieniami.
2. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany Umowy w zakresie
Materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót
budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w
następujących sytuacjach:
a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej
przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych
lub technologicznych, niż wskazane w Dokumentacji projektowej, a
wynikających ze stwierdzonych Wad tej Dokumentacji lub zmiany stanu
prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie
przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym
wykonaniem przedmiotu Umowy,
b) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w
Dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od
projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 ustawy prawo
budowlane,
c) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub
hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w
Dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk
archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą
skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub
nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy,
d) wystąpienia warunków Terenu budowy odbiegających w sposób istotny od
przyjętych
w Dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania
niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji
lub innych obiektów budowlanych,
e) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych
rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany
obowiązującego prawa,
f) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle
prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do
uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
g) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy
zgodnie z jej postanowieniami.
3. Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli
Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu Umowy, pod
rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-06-10, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe: