IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.
Składana oferta musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości 50 000,00
PLN. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej
kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach
ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których
mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r.
poz. 110 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić
przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Lubaczowie Nr 57 9101
0003 2001 0003 6650 0008. 5. Jeżeli wadium wnoszone jest w pieniądzu do
oferty należy dołączyć kserokopię potwierdzenia dokonania przelewu na
wskazany rachunek bankowy. W tytule przelewu należy wpisać nazwę
postępowania z dopiskiem – wadium. 6. Jeżeli wadium wnoszone w innej
formie oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy
dołączyć do oferty. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniósł wadium lub
wniósł wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Zamawiający
zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty
najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem
Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z
zastrzeżeniem pkt. 7.13. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana
jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po
zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu
zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia
żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy,
który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.
Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu
zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta
została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w
terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w
pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy
rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o
koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew
pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający
zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na
wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn
leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy,
oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub
nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2
pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej
przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzyma
wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została
wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na
warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego
zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie
zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po
stronie Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.
Strony mają prawo do przedłużenia Terminu zakończenia robót o okres
trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu
zakończenia robót, w następujących sytuacjach: a) jeżeli przyczyny, z
powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót
będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi
Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania
Terenu budowy, konieczności zmian Dokumentacji projektowej w zakresie, w
jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie
Terminu zakończenia robót, b) gdy wystąpią niekorzystne warunki
atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w
szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową,
normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków
atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie
jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi
odpowiedzialność, c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych
lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na
zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które
wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia
niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi
przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub
usunięcia tych kolizji, d) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych
czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji
państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca
ponosi odpowiedzialność, e) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji,
zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są
zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres,
przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać
wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi
odpowiedzialność, f) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z
powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub
nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn
niezależnych od Wykonawcy, g) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej
wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 2. Wykonawca
jest uprawniony do żądania zmiany Umowy w zakresie Materiałów,
parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych,
sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach:
a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej
przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych
lub technologicznych, niż wskazane w Dokumentacji projektowej, a
wynikających ze stwierdzonych Wad tej Dokumentacji lub zmiany stanu
prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie
przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym
wykonaniem przedmiotu Umowy, b) konieczności realizacji robót
wynikających z wprowadzenia w Dokumentacji projektowej zmian uznanych za
nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a
ust. 1 ustawy prawo budowlane, c) wystąpienia warunków geologicznych,
geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od
przyjętych w Dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie
znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów,
które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub
nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, d) wystąpienia warunków
Terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w
Dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania
niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji
lub innych obiektów budowlanych, e) konieczności zrealizowania
przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub
materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, f) wystąpienia
niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi
przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub
usunięcia tych kolizji, g) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej
wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 3. Wszelkie
zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli
Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu Umowy, pod
rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-08-12, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: