INFORMACJA
W związku ze wzrostem liczby zakażeń koronawirusem, informujemy, że z dniem 1 lutego 2022 r, na parterze budynku Starostwa Powiatowego w Lubaczowie zostanie uruchomiony Punkt obsługi mieszkańców. W punkcie będą odbierane dokumenty w sprawach niewymagających bezpośredniej wizyty w Wydziałach Starostwa oraz udzielane informacje.
Pracownicy Starostwa udzielają również wszelkich informacji telefonicznie – 16 632 87 00 (Sekretariat). Wykaz bezpośrednich numerów telefonów jest dostępny na stronie internetowej Powiatu Lubaczowskiego pod adresem www.powiatlubaczowski.pl w zakładce Wydziały Starostwa.
Przypominamy, że osoby przebywające w budynku Starostwa obowiązuje zachowanie dystansu, nakaz zasłaniania ust oraz nosa, a przed wejściem dezynfekcja rąk.
Zachęcamy do składania wniosków, pism i innych dokumentów za pośrednictwem:
- Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) Starostwa Powiatowego w Lubaczowie, dostępnej na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (e-PUAP);
- Poczty elektronicznej:starostwo@lubaczow.powiat.pl;
- Tradycyjnej poczty: Starostwo Powiatowe w Lubaczowie, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów.