Skip to content Skip to left sidebar Skip to right sidebar Skip to footer

INFORMACJA

W związku ze wzrostem liczby  zakażeń koronawirusem, informujemy, że z dniem 1 lutego  2022 r, na parterze budynku Starostwa Powiatowego w Lubaczowie zostanie uruchomiony Punkt obsługi  mieszkańców. W punkcie będą odbierane dokumenty w sprawach niewymagających bezpośredniej wizyty w Wydziałach Starostwa oraz udzielane informacje.

Pracownicy Starostwa udzielają również wszelkich informacji telefonicznie – 16 632 87 00 (Sekretariat). Wykaz bezpośrednich numerów telefonów jest dostępny na stronie internetowej Powiatu Lubaczowskiego pod adresem www.powiatlubaczowski.pl w zakładce Wydziały Starostwa.

Przypominamy, że osoby przebywające w budynku Starostwa obowiązuje zachowanie dystansu,  nakaz zasłaniania ust oraz nosa, a przed wejściem dezynfekcja rąk.

 

Zachęcamy do składania wniosków, pism i innych dokumentów za pośrednictwem:

  1. Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) Starostwa Powiatowego w Lubaczowie, dostępnej na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (e-PUAP);
  2. Poczty elektronicznej:starostwo@lubaczow.powiat.pl;
  3. Tradycyjnej poczty: Starostwo Powiatowe w Lubaczowie, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów.
Drukuj