Komunikat dotyczący załatwiania spraw w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie

W związku z ogłoszeniem na terenie Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego informuję, że: dokumenty dotyczące zgłoszenia zbycia i nabycia pojazdów zarejestrowanych na terenie RP można składać :

– drogą elektroniczną poprzez E-PUAP,

– w holu na parterze budynku Starostwa

– za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres:

Starostwo Powiatowe w Lubaczowie

Jasna 1, 37-600 Lubaczów

Wnioski o rejestrację i wyrejestrowanie pojazdu z kompletną dokumentacją oraz pozwolenia czasowe w celu wymiany na dowody rejestracyjne można składać w holu na parterze budynku Starostwa po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pod numerem  : 166328733, 166328742 oraz 884 671 888

Informuję, że do dnia 31.12.2020 został wydłużony termin do 180 dni rejestracji pojazdu  sprowadzonego z krajów UE od daty sprowadzenia oraz zgłoszenia zbycia i nabycia pojazdu zarejestrowanego na terytorium RP od daty nabycia lub zbycia.

Wnioski o wymianę prawa jazdy wraz z wymaganymi dokumentami należy obecnie przesyłać za pośrednictwem Poczty Polskiej, elektronicznie lub składać w holu na parterze budynku Starostwa.

Wszelkie informacje dotyczące prawa jazdy można uzyskać pod nr telefonu: 166328740.

Opłaty za rejestrację pojazdu i wydanie prawa jazdy należy przekazać na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Lubaczowie nr: 47 9101 0003 2001 0010 7448 0005.

Potwierdzenie dokonanej opłaty należy dołączyć do wniosku lub przesłać  e – mailem na adres: komunikacja@lubaczow.powiat.pl lub prawojazdy@lubaczow.powiat.pl

Jednocześnie informuję, że złożone dokumenty podlegają jednodniowej kwarantannie.

Po załatwieniu sprawy pracownik Wydziału Komunikacji skontaktuje się telefonicznie w celu uzgodnienia terminu i sposobu odbioru dokumentów.

Drukuj

Załączniki

Plik Rozmiar pliku Pobrania
pdf Załatwiania spraw w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie 0 B 15