INFORMACJA DOTYCZĄCA ZAŁATWIANIA SPRAW W WYDZIALE KOMUNIKACJI STAROSTWA POWIATOWEGO W LUBACZOWIE

Od dnia 10.08.2020 r. przyjmowanie wniosków przez Wydział Komunikacji w sprawach  z zakresu:

– rejestracji pojazdów,

– wyrejestrowania pojazdów,

– zgłoszenia zbycia i nabycia pojazdów,

– wydania i wymiany dowodów rejestracyjnych oraz innych spraw z zakresu rejestracji pojazdów,

odbywa się wyłącznie po uprzedniej rezerwacji terminu wizyty poprzez internetowy system rezerwacji kolejki, dostępny pod adresem: www.komunikacja.powiatlubaczowski.pl

Osoby, które nie mają dostępu do internetu mogą zarejestrować się telefonicznie pod  nr  16 632 87 42 – maksymalnie 5 osób dziennie.

Wszelkie informacje dotyczące wyżej wymienionych spraw można uzyskać pod numerem telefonu : 166328733 , 166328742, 884671888

Informuję, że do dnia 31.12.2020 r. został wydłużony termin do 180 dni rejestracji pojazdu  sprowadzonego z krajów UE od daty sprowadzenia oraz zgłoszenia zbycia i   nabycia pojazdu zarejestrowanego na terytorium RP od daty nabycia lub zbycia.

Wnioski o wymianę prawa jazdy wraz z wymaganymi dokumentami należy obecnie przesyłać za pośrednictwem Poczty Polskiej, elektronicznie lub składać w holu na parterze budynku Starostwa.

Informacje dotyczące prawa jazdy można uzyskać pod nr telefonu: 166328740.

Opłaty za rejestrację pojazdu i wydanie prawa jazdy należy przekazać na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Lubaczowie nr: 47 9101 0003 2001 0010 7448 0005.

Potwierdzenie dokonanej opłaty należy dołączyć do wniosku lub przesłać  e – mailem na adres: komunikacja@lubaczow.powiat.pl lub prawojazdy@lubaczow.powiat.pl

Jednocześnie informuję, że złożone dokumenty podlegają jednodniowej kwarantannie.

Po załatwieniu sprawy pracownik Wydziału Komunikacji skontaktuje się telefonicznie    w celu uzgodnienia terminu i sposobu odbioru dokumentów.

Drukuj

Załączniki

Plik Rozmiar pliku Pobrania
pdf Wydział komunikacji 50 KB 71