tel.: 16 632 87 42
e-mail: komunikacja@lubaczow.powiat.pl
Rejestracja pojazdów
tel.: 16 632 87 33
tel.: 884 671 888
Uwaga!
Zmiany dotyczące rejestracji pojazdów od 1 stycznia 2024 r.
- Od 1 stycznia 2024 r. zniesiony zostaje obowiązek zgłoszenia nabycia pojazdu
- W miejsce możliwości zgłoszenia nabycia pojazdu wchodzi obowiązek złożenia wniosku o rejestracje w terminie 30 dni (dla przedsiębiorcy prowadzącego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej działalność gospodarczą w zakresie obrotu pojazdami termin ten wynosi 90 dni).
Szczegóły: https://powiatlubaczowski.pl/zmiany-dotyczace-rejestracji-pojazdow-od-1-stycznia-2024-r/
Wszystkie sprawy z zakresu Wydziału Komunikacji (Rejestracja Pojazdów) załatwiane są po uprzedniej rezerwacji terminu wizyty poprzez internetowy system rezerwacji kolejki, dostępny pod adresem: www.komunikacja.powiatlubaczowski.pl
Dodatkowo zgłoszenia zbycia pojazdów zarejestrowanych na terenie RP można zgłaszać drogą elektroniczna poprzez e-PUAP lub za pośrednictwem Poczty Polskiej.
OSOBOM, KTÓRYM KOŃCZY SIĘ USTAWOWY 30 – DNIOWY TERMIN NA ZGŁOSZENIE ZBYCIA (SPRZEDAŻY) POJAZDU, A W INTERNETOWYM SYSTEMIE KOLEJKOWYM NIE MA WOLNYCH TERMINÓW NA UMÓWIENIE WIZYTY, UMOŻLIWIAMY WYBRANIE BILETU BEZPOŚREDNIO W BILETOMACIE I ZAŁATWIENIE SPRAWY W GODZINACH OD 13:00 DO 14:00. LICZBA BILETÓW JEST OGRANICZONA.
Wydawanie praw jazdy
tel.: 16 632 87 40
W związku z likwidacją stanowiska kasowego, Starostwo Powiatowe w Lubaczowie informuje, że jest możliwość zapłaty kartami płatniczymi w poszczególnych Wydziałach lub na rachunek bankowy.
Nie ma możliwości zapłaty gotówką w kasie Starostwa.
Nr rachunku bankowego: 47 9101 0003 2001 0010 7448 0005 – opłaty za wydawanie praw jazdy i rejestrację pojazdów