Skip to content Skip to left sidebar Skip to right sidebar Skip to footer

VI Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie

Uprzejmie zapraszam na VI Sesję Rady Powiatu w Lubaczowie, która odbędzie się w dniu 29 marca 2019r. godz. 10:00 w budynku Starostwa Powiatowego w Lubaczowie, w sali narad nr 13, I piętro.

Proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji.
  2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
  3. Przyjęcie porządku obrad.
  4. Przyjęcie protokołu z V Sesji Rady Powiatu w Lubaczowie.
  5. Złożenie sprawozdania z działalności Powiatowego Centrum Pomocy Rodziny w Lubaczowie za 2018 rok oraz przedstawienie wykazu potrzeb w zakresie pomocy społecznej.
  6. Złożenie sprawozdania z realizacji Powiatowego Programu Rozwoju Pieczy Zastępczej na lata 2016-2018.
  7. Złożenie sprawozdania z realizacji Powiatowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie na lata 2016-2020.
  8. Sprawozdanie z działalności Domu Pomocy Społecznej w Rudzie Różanieckiej za 2018 rok.
  9. Informacja z działalności Domu Dziecka w Nowej Grobli za 2018 rok.
  10. Sprawozdanie z działalności Środowiskowego Domu Samopomocy w Lubaczowie za 2018 rok.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Powiatu Lubaczowskiego na 2019r.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie przeprowadzenia konkursu na stanowisko Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubaczowie.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie zgłoszenia przedstawicieli Rady Powiatu do składu Komisji konkursowej w sprawie przeprowadzenia konkursu na stanowisko Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubaczowie.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia Regulaminu Rady Społecznej Samodzielnego publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubaczowie.
  15. Podjęcie uchwały w sprawie ustanowienia tytułu honorowego „Zasłużony dla Powiatu Lubaczowskiego” oraz zasad jego nadawania.
  16. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany składu osobowego Komisji Oświaty i Spraw Społecznych.
  17. Informacja Starosty z pracy Zarządu w okresie między sesjami.
  18. Zgłoszenie interpelacji i zapytań radnych.
  19. Wnioski i oświadczenia radnych.
  20. Sprawy różne.
  21. Zamknięcie obrad.

Przewodnicząca Rady
mgr Marta Tabaczek

Drukuj