INFORMACJA DOTYCZĄCA ZAŁATWIANIA SPRAW W WYDZIALE KOMUNIKACJI STAROSTWA POWIATOWEGO W LUBACZOWIE
Od dnia 10.08.2020 r. przyjmowanie wniosków przez Wydział Komunikacji w sprawach z zakresu:
– rejestracji pojazdów,
– wyrejestrowania pojazdów,
– zgłoszenia zbycia i nabycia pojazdów,
– wydania i wymiany dowodów rejestracyjnych oraz innych spraw z zakresu rejestracji pojazdów,
odbywa się wyłącznie po uprzedniej rezerwacji terminu wizyty poprzez internetowy system rezerwacji kolejki, dostępny pod adresem: www.komunikacja.powiatlubaczowski.pl
Osoby, które nie mają dostępu do internetu mogą zarejestrować się telefonicznie pod nr 16 632 87 42 – maksymalnie 5 osób dziennie.
Wszelkie informacje dotyczące wyżej wymienionych spraw można uzyskać pod numerem telefonu : 166328733 , 166328742, 884671888
Informuję, że do dnia 31.12.2020 r. został wydłużony termin do 180 dni rejestracji pojazdu sprowadzonego z krajów UE od daty sprowadzenia oraz zgłoszenia zbycia i nabycia pojazdu zarejestrowanego na terytorium RP od daty nabycia lub zbycia.
Wnioski o wymianę prawa jazdy wraz z wymaganymi dokumentami należy obecnie przesyłać za pośrednictwem Poczty Polskiej, elektronicznie lub składać w holu na parterze budynku Starostwa.
Informacje dotyczące prawa jazdy można uzyskać pod nr telefonu: 166328740.
Opłaty za rejestrację pojazdu i wydanie prawa jazdy należy przekazać na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Lubaczowie nr: 47 9101 0003 2001 0010 7448 0005.
Potwierdzenie dokonanej opłaty należy dołączyć do wniosku lub przesłać e – mailem na adres: komunikacja@lubaczow.powiat.pl lub prawojazdy@lubaczow.powiat.pl
Jednocześnie informuję, że złożone dokumenty wraz z tablicami rejestracyjnymi podlegają jednodniowej kwarantannie.
Po załatwieniu sprawy pracownik Wydziału Komunikacji skontaktuje się telefonicznie w celu uzgodnienia terminu i sposobu odbioru dokumentów.