Skip to content Skip to left sidebar Skip to right sidebar Skip to footer

Zapytanie ofertowe – Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa dla lasów własności osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie Gminy Lubaczów, na lata 2025-2034

LŚT-L.6162.9.2023                                                               Lubaczów, dnia 04.12.2023r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE/OGŁOSZENIE

na realizację zamówienia z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.) zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1

Zarząd Powiatu Lubaczowskiego zwraca się z prośbą o złożenie oferty na sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, własności osób fizycznych i wspólnot gruntowych, położonych na terenie Gminy Lubaczów.

I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Powiat Lubaczowski, Jasna 1, 37-600 Lubaczów

Telefon : 016 632 8700

Fax: 0 16 632 87 09

starostwo@lubaczow.powiat.pl

www. powiatlubaczowski.pl

 

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu, dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, będących własnością osób fizycznych i wspólnot gruntowych, położonych na terenie powiatu lubaczowskiego, gmina Lubaczów, o łącznej powierzchni opracowania ok. 896 ha, na 10-letni okres obowiązywania od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2034 r., zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, będącego załącznikiem do niniejszego zapytania.

III. Termin realizacji zamówienia – 30 września 2024 r.

Ostateczny odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.

VI. Kryterium oceny ofert

Cena – 80 %

Gwarancja – 20 %

V. Inne istotne warunki zamówienia przyszłej umowy określają załączniki do niniejszego ogłoszenia, a w szczególności: Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz Ogólne Warunki Umowy.

VI. Termin związania ofertą: 30 dni od daty ostatecznego upływu terminu składania ofert.

VII. Sposób i miejsce składania ofert:

Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 18-12-2023 r. do godziny 10:00 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lubaczowie ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów
w Sekretariacie (pok. nr 9). Godziny pracy Starostwa Powiatowego w Lubaczowie –
od poniedziałku do piątku 7:00 – 15:00.

Za pomocą platformy ePuap – /SPL/SkrytkaESP

Pocztą elektroniczną – starostwo@lubaczow.powiat.pl

VIII. Wykaz dokumentów

  • Załącznik Nr 1 – Formularz oferty;
  • Załącznik Nr 2 – ogólne warunki umowy;
  • Załącznik Nr 3 – wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; Załącznik Nr 4 – wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Załącznik nr 5 – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia

do pobrania na stronie powiatu www.lubaczow.powiat.pl/przetargi/aktualne

Termin złożenia oferty – 18-12-2023 r. do godz. 10:00.

Osoba do kontaktu: Małgorzata Presch, tel. 16 632 87 18, m.presch@lubaczow.powiat.pl

Drukuj