Skip to content Skip to left sidebar Skip to right sidebar Skip to footer

ZAPYTANIE OFERTOWE – na wykonanie Prognozy Oddziaływania na Środowisko dla projektu Uproszczonych Planów Urządzenia Lasu

LŚT-L.6162.9.2023                                                                          Lubaczów, dnia 12 marca 2024 r.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE/OGŁOSZENIE

na realizację zamówienia z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605)
zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1

 

Zarząd Powiatu Lubaczowskiego zaprasza do złożenia oferty na wykonanie Prognozy Oddziaływania na Środowisko dla projektu Uproszczonych Planów Urządzenia  Lasu, współfinansowanych ze środków funduszu leśnego, sporządzanych dla lasów własności osób fizycznych i wspólnot gruntowych, położonych na terenie Gminy Lubaczów, powiat lubaczowski.

I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Powiat Lubaczowski

ul. Jasna 1

37-600 Lubaczów

Telefon : 016 632 8700

Fax: 0 16 632 87 09

starostwo@lubaczow.powiat.pl

www. powiatlubaczowski.pl

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Prognozy Oddziaływania na Środowisko dla projektu Uproszczonych Planów Urządzenia  Lasu (dalej – pUPUL), sporządzonych na 10-letni okres obowiązywania, od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2034 r., dla lasów stanowiących własność osób fizycznych i wspólnot gruntowych, położonych na terenie Gminy Lubaczów, o łącznej powierzchni opracowania ok. 900 ha.

III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

  1. Termin wykonania Prognozy Oddziaływania na Środowisko dla przedmiotowego projektu UPUL – od dnia zawarcia umowy  do dnia  30-08-2024 r.
  2. Obecnie przedmiotowe projekty UPUL są w trakcie wyłożenia z siedzibie Gminy Lubaczów na okres 60 dni, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 28 września 1991 ro lasach (tj. Dz. U. 2023, p. 1356).
  3. Ostateczny odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie końcowego protokołu odbioru.

IV. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERT:

  1. Ofertę na załączonym formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć w terminie do dnia 29 marca 2024 r. do godziny 10:00, w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lubaczowie, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, w sekretariacie nr 9. Godziny pracy Starostwa Powiatowego w Lubaczowie – od poniedziałku do piątku od 7:00-15:00.
  2. Ofertę należy sporządzić czytelnie, w formie pisemnej, w języku polskim.
  3. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert, oznaczonej w sposób następujący:

Oferta w postępowaniu nr LŚT-L.6162.9.2023 na wykonanie Prognozy Oddziaływania na Środowisko do projektu Uproszczonych Planów Urządzenia Lasu.”  Nie otwierać przed 29 marca 2024 r.

  1. Oferta musi zawierać:

– formularz oferty sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.,

– parafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

  1. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Oferent może złożyć jedną ofertę.

V. KRYTERIUM OCENY OFERT:

  1. O wyborze oferty będzie decydować zaproponowana najniższa cena za wykonanie zamówienia oraz doświadczenie w sporządzaniu Prognoz Oddziaływania na Środowisko dla projektów UPUL, przy czym:

–  Cena – 80 %.

–  Doświadczenie i umiejętności -20 %.

Do oferty należy dołączyć referencje potwierdzające wykonanie co najmniej 2 różnych Prognoz Oddziaływania na środowisko dla projektów UPUL.

Każda złożona oferta będzie punktowana. Maksymalna ilość punktów jaką może uzyskać oferta wynosi 100 pkt. Najniższa zaproponowana cena otrzyma 80 pkt, natomiast każda udokumentowana Prognoza wykonana otrzyma 10 pkt (maksymalnie 20 pkt – dla 2 różnych Prognoz).

  1. Oferent przedstawi w ofercie cenę brutto za opracowanie przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia , w tym podatek VAT.
  2. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty oraz jej uzupełnienia.
  3. Zamawiający dokona wyboru oferty, która odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
  4. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
  5. Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane, nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Zamawiającego z tytułu otrzymania niniejszego zapytania ofertowego oraz przygotowania i złożenia swojej oferty na to zapytanie.
  6. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Powiatu Lubaczowskiego do zawarcia umowy.

VI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

  1. Termin związania ofertą upływa po 30 dniach od daty ostatecznego upływu terminu składania ofert.

VII. ODRZUCENIE OFERTY ZŁOŻONEJ W POSTĘPOWANIU

  1. Odrzuceniu podlegają oferty, których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego oraz oferty które wpłynęły po terminie.

VIII. OGÓLNE WARUNKI UMOWY

  1. Warunki Zamówienia określa niniejsze zapytanie ofertowe oraz ogólne warunki umowy, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
  2. Umowa zawarta będzie w PLN na kwotę brutto.
  3. Wzór umowy nie podlega negocjacjom i złożenie oferty jest równoznaczne z pełną akceptacją umowy przez Wykonawcę.
  4. Wszystkie zmiany umowy zostaną dokonane w aneksach w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
  5. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.

IX. OSOBY DO KONTAKTU

  1. Malgorzata Presch – kierownik Referatu Leśnictwa, Ochrony Przyrody i Łowiectwa, pok. nr 18 (I piętro) tel. 016 632 87 18, e-mail: m.presch@lubaczow.powiat.pl
  2. Bogdan Skibiński – Naczelnik Wydziału, Leśnictwa, Ochrony Środowiska i Turystyki, pok. nr 16 (I piętro) tel. 016 362 87 16, e-mail: b.skibinski@lubaczow.powiat.pl

X. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia wyboru Wykonawcy z uzasadnionych przyczyn.

XI. TERMIN ROZLICZENIA FINANSOWEGO

Do 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT po podpisaniu przez strony końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia.

XII. WYKAZ DOKUMENTÓW

  1. Formularz oferty – załącznik nr 1
  2. Wzór umowy – załącznik nr 2

 

 

 

 

 

 

Drukuj

Załączniki

Plik Wielkość pliku Pobrania
pdf zapytanie ofertowe Progznoza OS 2 MB 33
pdf zał nr 1 - formularz oferty 517 KB 34
pdf zał nr 2- projekt umowy 302 KB 44