XXVI sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
W piątek 30 października 2020r. godz. 8:00 w trybie zdalnym rozpoczną się obrady XXVI sesji Rady Powiatu w Lubaczowie.
Proponowany porządek obrad:
- Przyjęcie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z XXIV i XXV Sesji Rady Powiatu w Lubaczowie.
- Informacja Starosty Lubaczowskiego z pracy Zarządu w okresie między sesjami.
- Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych za 2019r.
- Podsumowanie działalności szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez powiat za rok szkolny 2019/2020.
- Przedstawienie informacji o aktualnej sytuacji finansowej i organizacyjnej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubaczowie
- Uchwalenie Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi na 2021 rok.
- Ustalenie rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych działających na terenie powiatu lubaczowskiego w 2021r.
- Podjęcie uchwały Rady Powiatu w Lubaczowie w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji udzielanych dla szkół publicznych i niepublicznych oraz placówek oświatowych prowadzonych na terenie Powiatu Lubaczowskiego oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania oraz terminu i sposobu rozliczania wykorzystania dotacji.
- Podjęcie uchwały Rady Powiatu w Lubaczowie w sprawie zmiany uchwały Rady Powiatu w Lubaczowie nr XII/94/2019 z dnia 26 sierpnia 2019 r. w sprawie zabezpieczenia wkładu własnego niezbędnego do realizacji projektu pt. “Wzrost, jakości kształcenia ogólnego w szkołach powiatu lubaczowskiego” w ramach Osi priorytetowej IX, Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działanie nr 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
- Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Powiatu Lubaczowskiego na 2020r.
- Podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie zmniejszenia opłaty za wydanie nowego dowodu rejestracyjnego.
- Podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie przystąpienia Powiatu Lubaczowskiego do Związku Transgranicznego Euroregion Roztocze.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Wnioski i oświadczenia radnych.
- Sprawy różne.
- Zamknięcie obrad.