Skip to content Skip to left sidebar Skip to right sidebar Skip to footer

ZAPYTANIE OFERTOWE – pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad pracami pielęgnacyjnymi zabytkowego drzewostanu

ZAPYTANIE OFERTOWE
którego wartość nie przekracza kwoty 130 tys. złotych

 

  1. Zamawiający:
    Powiat Lubaczowski
    Jasna 1, 37-600 Lubaczów
    telefon: 16 632 8700
    fax: 16 632 87 09

starostwo@lubaczow.powiat.pl

www. powiatlubaczowski.pl

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad pracami pielęgnacyjnymi drzewostanu w zabytkowych alejach dojazdowych przy zespole pałacowo-parkowym w Narolu.

Prace będą przeprowadzone w obrębie 25 szt. zabytkowych drzew, rosnących w alei kasztanowej, w ciągu drogi powiatowej nr 2407R Podlesina – Narol Wieś, w m. Narol (nieruchomości oznaczone nr ewid.: 1588, 1589, 1590), wpisanej do rejestru zabytków pod nr  A-705, z dnia 30-10-1971 r.

Na wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych w obrębie przedmiotowych drzew Podkarpacki Wojewódzki Konserwator Zabytków wydał stosowne zezwolenie, z dnia 19 listopada 2024 r., znak sprawy: IRN-III.5147.237.2024.JG.

Drzewa objęte przedmiotem zamówienia zawiera załączony do zapytania przedmiar prac, w którym znajduje się informacja o gatunkach drzew, numerze oznaczenia drzewa w terenie oraz zakres prac w obrębie danego drzewa.

Wykonawca pielęgnacji zabytkowego drzewostanu nie może jednocześnie pełnić funkcji inspektora nadzoru. 

  1. Termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 15.11.2025 r.

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru rozpoczyna się w dniu podpisania umowy, a kończy się po dokonaniu przez Zamawiającego, Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i inspektora nadzoru odbioru wykonanych zabiegów pielęgnacyjnych, a w razie odbioru prac pielęgnacyjnych z wadami nadającymi się do usunięcia – po protokolarnym stwierdzeniu usunięcia wad.

Obowiązki inspektora nadzoru określa wzór umowy, będący załącznikiem do zapytania ofertowego. 

  1. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami:

W przedmiotowym postępowaniu ofertę, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający  i Wykonawcy przekazywać będą pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, przy użyciu  środków  komunikacji  elektronicznej (e-mail) lub osobiście.
W przypadku korespondencji przekazywanej pocztą elektroniczną na żądanie każdej ze stron  wymagane jest niezwłoczne potwierdzenie faktu ich otrzymania.

5.
Opis sposobu przygotowywania ofert /miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert/:
Ofertę należy sporządzić wg wzoru  formularza ofertowego, stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowanie i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.

W ofercie należy podać cenę brutto usługi, uwzględniającą wszystkie koszty, o których mowa w opisie zamówienia oraz wzorze umowy, w złotych polskich, z dokładności do dwóch miejsc po przecinku.

Ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lubaczowie, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, w Sekretariacie (pok. nr 9), w zamkniętej kopercie z opisem: „Oferta na wykonanie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad pielęgnacją zabytkowych drzew” osobiście, pocztą tradycyjną lub na elektroniczną skrzynkę podawczą : ePuap –  /SPL/SkrytkaESP lub e-Doręczenia –  AE:PL-59539-26147-ECBUW-19

Godziny pracy Starostwa Powiatowego w Lubaczowie – od poniedziałku do piątku 7:00 – 15:00.

       termin składania ofert: 09.04.2025 r. do godz. 9:00

       termin otwarcia ofert:  09.04.2025 r.  godz. 9:30

Z otwarcia ofert zostanie sporządzony protokół. 

  1. Termin związania ofertą: 10 dni od terminu składania ofert.
  1. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz  z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:  

 –  cena 100%.

Warunkiem złożenia oferty jest posiadanie przez osobę wykonującą nadzór inwestorki uprawnień i kwalifikacji określonych w przepisach ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2024.1292 tj.), art. 37 b.

  1. Inne istotne warunki zamówienia:Termin zapłaty: 14 dni od daty otrzymania faktury, poprzedzony protokołem odbioru robót.

Wytycznymi do przeprowadzenia prac będą m.in. warunki określone w zezwoleniu na przeprowadzenie prac pielęgnacyjnych Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 19 listopada 2024 r., znak sprawy: IRN-III.5147.237.2024.JG.

W załączeniu: przedmiar robót, wzór umowy oraz formularz ofertowy

Drukuj

Załączniki

Plik Wielkość pliku Pobrania
pdf formularz oferty 390 KB 29
pdf przedmiar prac 186 KB 26
pdf wzór umowy 260 KB 31
pdf Klauzula informacyjna - Zamówienia publiczne 127 KB 19
pdf informacja z wyboru oferty 441 KB 3