ZAPYTANIE OFERTOWE – pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad pracami pielęgnacyjnymi zabytkowego drzewostanu
ZAPYTANIE OFERTOWE
którego wartość nie przekracza kwoty 130 tys. złotych
- Zamawiający:
Powiat Lubaczowski
Jasna 1, 37-600 Lubaczów
telefon: 16 632 8700
fax: 16 632 87 09
www. powiatlubaczowski.pl
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad pracami pielęgnacyjnymi drzewostanu w zabytkowych alejach dojazdowych przy zespole pałacowo-parkowym w Narolu.
Prace będą przeprowadzone w obrębie 25 szt. zabytkowych drzew, rosnących w alei kasztanowej, w ciągu drogi powiatowej nr 2407R Podlesina – Narol Wieś, w m. Narol (nieruchomości oznaczone nr ewid.: 1588, 1589, 1590), wpisanej do rejestru zabytków pod nr A-705, z dnia 30-10-1971 r.
Na wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych w obrębie przedmiotowych drzew Podkarpacki Wojewódzki Konserwator Zabytków wydał stosowne zezwolenie, z dnia 19 listopada 2024 r., znak sprawy: IRN-III.5147.237.2024.JG.
Drzewa objęte przedmiotem zamówienia zawiera załączony do zapytania przedmiar prac, w którym znajduje się informacja o gatunkach drzew, numerze oznaczenia drzewa w terenie oraz zakres prac w obrębie danego drzewa.
Wykonawca pielęgnacji zabytkowego drzewostanu nie może jednocześnie pełnić funkcji inspektora nadzoru.
- Termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 15.11.2025 r.
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru rozpoczyna się w dniu podpisania umowy, a kończy się po dokonaniu przez Zamawiającego, Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i inspektora nadzoru odbioru wykonanych zabiegów pielęgnacyjnych, a w razie odbioru prac pielęgnacyjnych z wadami nadającymi się do usunięcia – po protokolarnym stwierdzeniu usunięcia wad.
Obowiązki inspektora nadzoru określa wzór umowy, będący załącznikiem do zapytania ofertowego.
- Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami:
W przedmiotowym postępowaniu ofertę, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazywać będą pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (e-mail) lub osobiście.
W przypadku korespondencji przekazywanej pocztą elektroniczną na żądanie każdej ze stron wymagane jest niezwłoczne potwierdzenie faktu ich otrzymania.
5. Opis sposobu przygotowywania ofert /miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert/:
Ofertę należy sporządzić wg wzoru formularza ofertowego, stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowanie i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
W ofercie należy podać cenę brutto usługi, uwzględniającą wszystkie koszty, o których mowa w opisie zamówienia oraz wzorze umowy, w złotych polskich, z dokładności do dwóch miejsc po przecinku.
Ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lubaczowie, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, w Sekretariacie (pok. nr 9), w zamkniętej kopercie z opisem: „Oferta na wykonanie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad pielęgnacją zabytkowych drzew” osobiście, pocztą tradycyjną lub na elektroniczną skrzynkę podawczą : ePuap – /SPL/SkrytkaESP lub e-Doręczenia – AE:PL-59539-26147-ECBUW-19
Godziny pracy Starostwa Powiatowego w Lubaczowie – od poniedziałku do piątku 7:00 – 15:00.
termin składania ofert: 09.04.2025 r. do godz. 9:00
termin otwarcia ofert: 09.04.2025 r. godz. 9:30
Z otwarcia ofert zostanie sporządzony protokół.
- Termin związania ofertą: 10 dni od terminu składania ofert.
- Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
– cena 100%.
Warunkiem złożenia oferty jest posiadanie przez osobę wykonującą nadzór inwestorki uprawnień i kwalifikacji określonych w przepisach ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2024.1292 tj.), art. 37 b.
- Inne istotne warunki zamówienia:Termin zapłaty: 14 dni od daty otrzymania faktury, poprzedzony protokołem odbioru robót.
Wytycznymi do przeprowadzenia prac będą m.in. warunki określone w zezwoleniu na przeprowadzenie prac pielęgnacyjnych Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 19 listopada 2024 r., znak sprawy: IRN-III.5147.237.2024.JG.
W załączeniu: przedmiar robót, wzór umowy oraz formularz ofertowy